Friday, October 17, 2008

My Dream Car.... You..?


Itu adalah my dream car... nampak tak..? yang hujung sekali tuh.... fuh!! CLS350, bila dapat... ? Kau tunggu dan lihat lah.. insyaAllah bulan 6 - 2009. Tapi kalau KAU sama-sama ngan aku buat ECO nih... aku amik cepat sket lah.. bulan April...2009. Aku nasihatkan kau jangan buat la.. tumpang naik yang aku punya je... atau bila aku dah dapat baru hang terhegeh-hegeh buat.
Amacam..?
Hang plak..? Apa you punya dream car..?
masukkan dalam ruangan comment di bawah tu...
kalau nak tengok aku punya lagi .. klik sini http://www.mydreamunta.blogspot.com/
Anda dialu-alukan utk memberi komen atau coretan di bawah.. tq



3 comments:

azman said...

kawe nk ambik bmw5s jah bule 4 ni
boleh pakat2 naik

Jet Li (m) said...

Weh.. Adzman tu yg mana satu.....? Jeme Sg Long ko? Yg pakai Eccord Jerong tu ke?.. Wow hebat.. dah nak amik BMW dah.. power giller tuh.. weh Kayo demo loning.. dengar kata buat ECO dua bule dah collect lebih RM30k.. yolor ko.
Weh.. ajak la saing2 demo mari gomo goning pulak la.. kesian ko demo tuh... Demo dulu pun TENAK jugak buat MLM.. tapi loning power giler... Dak Collect RM30k dlm masa 2 bulan je... Giller Demo..

Helmy said...

Wah...hebat mu punyo taste...heheh...kawe pun ada taste jugo...tp kawe punyo club E60...lagi best boh...