Tuesday, February 10, 2009

RAHSIA KEJAYAAN

Rahsia pertama untuk berjaya ialah "KEINGINAN" untuk berjaya, bagi saya jika hanya "berkeinginan" untuk berjaya, belum tentu anda boleh mencapai kejayaan. Sebaliknya anda mestilah mempunyai "KEINGINAN YANG KUAT" untuk mencapai sesuatu kejayaan itu. Percayalah........... Dengan mempunyai KEINGINAN YANG KUAT, maka tiada jarak yang jauh, tiada gunung yang tinggi, tiada lurah yang dalam, tiada rasa penat dan tiada segala-galanya yang boleh mengganggu gugat keinginan anda. Hanya yang ada ialah "berjalan terus menerus" menuju ke puncak sehingga anda mencapai matlamat anda. Jika anda mempunyai keinginan yang kuat, maka segala-galanya akan menjadi mudah, anda tidak akan mudah berkompromi dengan sebarang alasan yang boleh membantutkan proses menuju kejayaan anda.

Bagaimana untuk mempunyai Keinginan Yang Kuat..???

Mudah sekali, anda perlu cerminkan diri anda dan lihat dimana anda berada sekarang, kemudian anda mesti pastikan kemana arah tuju anda yang seterusnya.... Untuk meneruskan langkah seterusnya bagaimana memiliki "keinginan yang kuat", saya mengalu-alukan anda untuk menyertai seminar satu hari yang bertajuk "MILLIONAIRE IS POSSIBLE" - MIP Module 1.

Dalam seminar berikut anda akan didedahkan step pertama yang anda wajib tahu sebelum anda memulakan step yang seterusnya. Ramai orang diluar sana yang mahu berjaya seperti anda, mahu kaya, mahu bebas dan pelbagai lagi, tetapi akhirnya mereka menemui jalan buntu selepas 30 tahun bertungkus lumus. Kenapa.... kenapa....?

Ini adalah kerana mereka hanya tahu yang mereka MAHU BERJAYA tetapi mereka mengabaikan step pertama yang sangat penting sebelum mereka mengorak langkah untuk menuju kejayaan. Dont miss the most important step to $ucce$$ is knowing your location. "Where Are You Now.......??????". Semua ini akan di "reveal" dalam MIP Module 1. Book Now...
-you Jet Li (malaysia)

1 comment:

kinaBAGUA said...

free
http://google.datanetworkaffiliates.com/Registration/RegInfo.aspx