Thursday, January 1, 2009

The FIRST CROWN PRESIDENT (CP)

Tahniah !!! Jet Li (m) Ini merupakan bulan ke dua memegang gelaran Crown President - CP. Bermakna sudah 2 bulan menikmati bonus CTO Global sebanyak 2% CTO.

Alhamdulillah, ini semua adalah kejayaan anda dalam rangkaian WMC10. Jika diizinkan ALLAH, Saya akan FIGHT ke pangkat DOUBLE CROWN PRESIDENT - Double CP pada January 2009.

P.S.
Minta maaf la, saya terpaksa promote diri sendiri di Blog ini, dah 2 bulan naik pangkat ni, tapi syarikat belum lagi membuat sebarang pengumuman. (buat tak tahu je). Nak kata syarikat tak iktiraf pun tak jugak, Bonus CP ada masyuk tiap2 bulan (2% CTO - dah 2 bulan).. ok jugak. Tapi tak ada sebarang pengumuman.. Heran jugak.. Agaknya syarikat tak "happy" kot sebab saya bukan 001. Sepatutnya 001 yang naik dulu kot...!!! ? Saya bukan 001, tapi mungkin dah ke 1000 yg menyertai EcoFirst..

Ini menunjukkan MLM tu adil lah, siapa yg berusaha dia boleh naik lah, tak semestinya org yang pertama naik dulu.

Apa-apa je lah. yang penting RM dah masyuk tiap2 hari dan bonus CP 2% masyuk tiap 2 bulan. Kalau bukan aku yang nak promote diri aku... SIAPA LAGI................!!!!?

3 comments:

paksu said...

TAHNIAH...TAHNIAH...TAHNIAH...my sifoo. Anda memang HEBAT.Walaupun anda bukan 001 syarikat...tetapi anda telah membuktikan "Crown President" PERTAMA kepada syarikat dan tidak semestinya kita menyertainya awal dan PELUANG terbuka kepada sesiapa sahaja asalkan kita sanggup berusaha
kearahnya. Inilah yang dikatakan indahnya Multi Level Marketing.

Jet Li (m) said...

Terima kasih Mr/Mrs "One World One Candy" kerana kesudian anda memberi komen di sini. Ya memang betul, dalam MLM, memeang begitu. Tak semestinya orang yang dahulu lebih berjaya dari orang kemudian. Sebenarnya orang yang AWAL lebih terdedah untuk HILANG LEBIH AWAL. Ha..ha..ha.. Memang dah adapun dalam organisasi kita, orang yang awal tu dah hilang dari pandangan..Tuuupp!!!. Tapi tak dinafikan bahawa, orang yang AWAL sebenarnya mempunyai banyak peluang untuk berjaya.

Saya sedang menunggu MR " One World One Candy" untuk bersama-sama di atas STAGE barisan Crown President..!! Bila ya...???

Ujang MiG-1. said...

sedih sungguh luahan hati mu......

janji duit masyuk.....