Sunday, January 18, 2009

MIP Module 1 Telah Berjalan dengan Jayanya.

Alhamdulillah... Kursus ASAS yang pertama iaitu MODULE 1 telah dengan selamatnya di jayakan pada 17 Jan iaitu hari Sabtu semalam. Peserta seramai 96 orang telah pulang dengan semangat yang berkobar-kobar dan penuh dengan "ANTUSIAS"

Kursus bersiri ini dinama kan;
Millionaire Is Possible - MIP
Millionaire Is Possible Now..... InsyaAllah...

Saya terharu setelah menerima beberapa feedback dari peserta seperti berikut;

SMS 1 : "Salam SiFOO, thanks 4 the knowledge u're sharing yesterday. Actually it's worth more than RM30. My perception on MLM change tremendously. "

SMS 2 : " T.k. JetLi, Ilmu yang diberi sangat bermakna buat Kak. YANG PASTI KUMPULAN KAK DAH TAK LENA TIDOR MALAM INI. SEPANJANG DALAM PERJALANAN PULANG KE ULU KLANG, DOWNLINE-DOWNLINE AKAK TAK HABIS-HABIS BERCERITA TENTANG KEHEBATAN KURSUS TADI. SEMANGAT ANTUSIAS SUDAH TERPAHAT DIJIWA MASING-MASING.

SMS 3: " Hebatttttttttt

SMS 4: "Jet Li... Kami leader-leader pompuan amat berbangga dan berbesar hati dapat leader hebat macam MU, pendek kata X dapat digambar dengan perkataan. X sabar rasanya nak gi Module Ke 2, memangmendapat pujian yang hebat dan kami benar-benar TERANGSANG. Amin TQVM.

SMS 4: " Salam JetLi Congrate D C President. ..1st dan trpantas.. dan t.kasih kerana persembahan Superfantastic "Mlillionaire Is Possible". I know u hv given 1st class n everything in you. InsyaAllah we follow you... tqvm Mr DCP.

SMS 5 : "Wow.. Power jet li... Millionaire Is possible Now... I can Feel it now... Bila lagi nak ada yang ke dua..?

SMS 6 : "Hebat MIP... kenapa bayaran murah sangat..? Kalau saya tak sanggup buat, bercakap 1 hari dari pagi hingga petang.. Kalau saya tahu begini, RM200 saya sanggup bayar.. Tahniah dan Syabas Jet Li...

Sebenarnya ada lebih dari 10 sms yang saya terima... Alhamdulillah semuanya +ve dan semangat berkobar-kobar..

Saya TIDAK PERLU untuk menerima sms seperti di atas, Apa yang perlu bagi saya adalah, jika anda dapat belajar sesuatu dari saya semalam, hari ini terus mengamalkannya sehingga anda berjaya dan bersyukur pada Allah. Jika saya tahu yang anda sedang mengamalkan ilmu yang diperolihi melalui saya... hari ini anda telah berjaya... Itulah sebenarnya erti kejayaan bagi saya.
Anda tidak perlu bersusah payah untuk datang dan berterima kasih pada saya. Cukuplah dengan hanya berterimakasih pada diri anda yang sanggup membenarkan diri anda sendiri berada dalam majlis ilmu pada hari semalam.

Terima kasih lepada leader-leader yang bertanggung jawab yang telah menjayakan MIP Module 1 yang pertama kali semalam. Thanks a millions to;

Zailan, Adzman, Hasli, Kak Roy, Kak Darling, Rambo, Zaili, Staff-Cik Aisyah, EcoFirst dan peserta-peserta semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Sila booking SEKARANG tiket untuk MIP Module 1 yang akan datang pada;
14 Febuari 2009 Sabtu 8.00am ke 6.30pm
Integrity Hall EcoFirst Lvl 4
Tiket Berharga RM99.
Diskaun RM59 untuk 100 peserta yang pertama.

Terima Kasih

1 comment:

kinaBAGUA said...

click here
http://clickzone.get-zone.com/banners/imgcontainer.php?group_id=22&banner_id=36&aff_id=157" width="160" height="30" /><